среда, 4. март 2009.

PKN BGD 02 - u ocima posmatraca

OVAJ POST JE NAPISAO NAS PRIJATELJ:
koji je iskreno i konstruktivno iskomentarisao
sinocnu PKN kao posmatrac iste.
Kako se mi umnogocemu slazemo i uz njegovu dozvolu tekst objavljujemo ovde:

nesto sam razmisljao o onome sinoc, izgleda da nije dobro da PK bude po
kaficima,jer su nasi ljudi navikli da bleje i pricaju i niko nikog ne jebe dva
posto. a ako ih posadis na neke stolice i da lici na bioskop, ima svi da cute i da bleje u platno jer su isto tako navikli.
ne mozes kriviti ljude ako nisu navikli da koriste mozak, vec treba da
iskoristis svoj design knowledge da im dizajniras izlazak i provod :)

sto se tice line-up, to je bilo veoma neujednaceno, a meni je krivo sto
ljudi koje sam najvise zeleo da vidim (dorijan i od-do) opet nisu dosli. bedak.

jecka sve vreme pricala inside joke, i mi smo umirali od smeha, tako da
nemam pojma objektivno sta su drugi mogli da misle o tome.

ona riba skoko i ljudmila su jedine imale neku ozbiljnu pricu, koju na
zalost niko nije cuo.
ona riba iz japana ima super keramiku, to mi je bilo bas gotivno, i
dobro mi je bilo ovo sto radi isidora.

onom liku sto je pustio video na engleskom savetujem da sledeci put kad
radi promo video bar plati sto evra bilo kome sa engleskog govornog podrucja da procita tekst, posto je cela prezentacija bila pomalo smesna na onom krdzavom engleskom, kao da Borat prica o svemu tome. i bedak je sto nije pricao,
mislim da vredja inteligenciju publike... a i nisu mu nesto te lampe da
moze tako da se lozi.

oni iz insomnije su super djuskali i publika se dobro provela, sto je ok
jer su im radovi prosecni, ali srecom niko nije ni gledao radove.

apostola mi je bilo zao jer mi izgleda kao super lik, ali ipak nije
uspeo da pokaze nista iole smesno, a zaista sam zeleo da nas nasmeje.

tvoja drugarica iz finske je imala bas lepe stvari, ali ih je tako
prikazala preko kurca, da je uspela da dobre projekte predstavi kao najvece sranje.

onaj lik iz novog sada je imao dosta pozitivne energije, ali na zalost,
kao i apostol, bez ikakvog traga talenta...

tatjana je isto super lik ali mi se te ilustracije nista ne svidjaju.

onaj lik sa chinch hotelom je imao gotivan stav da ne pokazuje radove
nego neki trip, jedino je bedak sto je trip bio glup.


eto to ti je moj veoma kriticki osvrt ali naravno da treba biti
kritican, nismo vise deca od 5 godina pa da nas tapsu po ramenu kad nacrtamo bilo kakvu glupost, u nasim zrelim tinejdzerskim godinama vec se zahteva i neko produbljenje ideja... :)

ali definitvno mislim da je superaspace prostor los za ovu stvar, i da
je potrebno potrpati ljude u neki krsh bioskop, i ne davati im dzabe pice, jer svi to olako shvataju i nemaju ni malo postovanja ni prema ljudima koji nastupaju ni prema ljudima koji su se polomili da to organizuju. nasi ljudi se svi ponasaju kao da
su paris hilton i da je NORMALNO da se ljudi cimaju da njima organizuju provod.

ali eto ima nekoliko nas koji veoma cene to sto neke tri kako-kakve devojke
ne spavaju nocima da bi pokusale malo da pokrenu zabokrecinu ucmalog
mrtvog mora.

kiss
n

2 коментара:

  1. Анониман4. март 2009. 15:30

    ps. jos jedan komentar od "VASEG PRIJATELJA", posto sada kad pogledam ovaj tekst vidim da nisam pruzio KONSTRUKTIVNU kritiku izlagaca nego samo pruzio utiske. Ako ikoga zanima da se bavimo konstruktivnom kritikom, a pri tom sam uvek raspolozen da i sopstveni rad podvrgnem javnoj kritici, onda mozemo da udjemo u taj razgovor.

    Kritika ne znaci nista lose. Naprotiv, mislim da bi to bilo jako dobro i korisno, jer imam utisak da u Srbiji postoji gomila veoma vrednih kreativnih ljudi, izmedju ostalog to su i SVI prezenteri od juce, ali da svi rade vise/manje izolovano, samostalno ili u vecito istim malim grupicama. Taj nedostatak komunikacije i konstruktivne kritike svima nama dosta ogranicava mogucnost razvoja.

    Ideja o kritici nije da neko govori nesto lose o drugom radu da bi pokazao da je neko bolji ili losiji, vec da se razmenjuju ideje, koje mogu da unaprede i rad onoga ko je kritikovan ali i rad samog "kriticara".
    Nasa sredina nije naviknuta na dijalog, tako su nas obrazovali i u skolama a i kroz medije, stalno su nas ucili da treba da se takmicimo sa drugima a ne da SARADJUJEMO sa drugima, i to stvara od Srbije i Beograda jednu hermeticnu sredinu u kojoj se stvari precutkuju, dijalog se zamenjuje ogovaranjem, a umesto da izbacujemo sveze ideje vecito vrtimo u krug iste stvari.

    Ja u ovim komentarima nemam nameru da nekome solim pamet, vec sam samo primetio da kod gomile navedenih prezentera postoji veliki prostor za napredovanje, i onda sam instiktivno provocirao na razgovor, jer verujem da nam svima moze biti od koristi, a moze biti i zabavno.
    Ali to vec nije Pecha Kucha, to je vec neki drugi event.

    A do tada, voleo bih da se zahvalim i organizatorima i prezenterima na jednoj divnoj veceri, dobrom zezanju, i razmeni ideja.

    ОдговориИзбриши
  2. opet ja. kritika treba da bude konstruktivna stvar, naravno. mozda sam se raznesila ali za mene je pcn nesto sto mi je donelo nove drugare i 1 pravog prijatelja. pa bas sam imala srece, zar ne.

    ОдговориИзбриши